Thursday, January 8, 2009

BEFORE AND AFTER





5 comments:

Anonymous said...

It's "Underwater Sleeping Society" no "Under Water..." =)

Anonymous said...

YleX:ssä Maljaa & hänen sielunmaisemaa tarjolla ma-to Tänäänissä klo 13.20.

Tänään oli puhetta keväästä ja koulumatkasta sekä siitä yhdestä mutkasta.

Tällainen minä olen -kappale:
Lapko: Kill, Fuck, Die

Anonymous said...

Ville Hesarissa tänään?
Onnea?

Anonymous said...

Heippa!
Halusin jättää terveiset kun teillä taas keikkarupeamaa tiedossa...
Hyviä keikkoja vaan ja kivaa reissua muutenkin! Olen hengessä mukana!

Olen vielä...jos se jotenkin on mahdollista löytänyt young desiren uudelleen... olen teidät levyn tiimoilta nähnyt vaikka kuinka monta kertaa...mutta johtuu varmaan mun sattuneesta syystä hitaasti kulkevista ajatuksista, että sain nyt jonkun ahaa-elämyksen.

Kun olen tähän asti ollut vakuuttunut, että scandal oli teidän paras levy...mutta nyt olen ehkä hieman toisissa ajatuksissa pikkuhiljaa.
Scandal on vaan sopinut mun tunnetilaan parhaiten viime aikoina, tai siitä asti kun levyä kuulin ensi kerran.

No tässäpä tulikin selitystä, mutta siis oikein hyviä tulevia keikkoja toivottelen.

<3 -Leena

Anonymous said...

some pictures from the stuttgart show.
Hope you like them, although it was almost pitch black.
Best regards, see you next time, X-tof